Amb el mar de pantalla

domingo, 1 de mayo de 2011

XXIII premi de novel·la Sebastià Juan Arbó

Recentment han concedit el XXIII premi de novel·la Sebastià Juan Arbó a la meva darrera novel·la, Bruixes, actualment en procès d'edició a Cossetània Edicions. Aquest premi és convocat per l'Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita i ahir vaig anar a formalitzar-lo. Tot i que l'acte més protocolari tindrà lloc el mes de setembre, coincidint amb les jornades culturals que organitza la regidoria de cultura al Maset, ja amb la novel·la a la mà, ahir em van convidar a conèixer part del jurat, la regidora i els tècnics de cultura i de premsa i, també un municipi on mai no hi havia estat. Va ser un dia climatològicament esplèndid i ple de sorpreses agradables. En primer lloc la descoberta de la Ràpita i els seus ports- els meus amfitrions, fervents rapitencs, em van advertir que aquest era el topònim genuí -, que imaginava un poble més petit i amb menys activitat de la que vaig poder veure i endevinar. En segon lloc,  l'estraordinària afabilitat i el tracte tan entranyable i pròxim amb què ens van obsequiar aquesta delegació cultural rapitenca. I en  últim lloc, però un lloc remarcable, les excel·lències de la gastronomia local que vam degustar en un àpat pantagruèlic i inoblidable.
La meva pròxima visita a la Ràpita tindrà no només l'al·licient - enorme- de tenir a les mans la meva nova novel·la sinó també el de retrobar aquests llocs i aquestes persones que tant m'ha agradat de conèixer.


No hay comentarios:

Publicar un comentario