Amb el mar de pantalla

viernes, 21 de marzo de 2014

Represa


Comença la primavera - amb un día típic, però dels que no trobem agradablement primaverals - amb el propòsit de reprendre el blog.
Els meus propòsits són modestos: per culpa de voler fer entrades una mica elaborades, no trobo el moment de posar-m'hi; per tant, faré "entradetes" molt modestes,  al menys per comentar , o recomanar, les lectures que vagi fent i trobi interessants. Cada setmana, una com a mínim.
I  m'estreno amb una novel·la del Premi Nobel -  controvertit per motius polítics, la qual cosa em molesta de sempre - del 2012: el xinès, afecte al regim comunista, Mo Yan: Las baladas del ajo.







Aquesta tarda l'he acabat. M'ha impressionat i no només per l'extrema duresa sinó pel registre poètic d'algunes descripcions i expressions. També per la humanitat d'alguns personatges. No l'he trobat rodó, però sí molt interessant i recomanable. I curiós personatge, el senyor Mo Yan, afecte al règim comunista i, tanmateix amb la seva denúncia tan certera!

1 comentario:

  1. M'agradat la forma en que esta escrit, la lectura es fa amena, tot i que es tan tràgic tot el que els hi pasa als personatges, diuen que es un afecte al règim , pero sembla que a la vegada es critic i vol denunciar-lo desfe dins .

    ResponderEliminar